Thursday, February 17, 2011

-sEhaRi dEngaN kEgEmbiRaAn -

=>  cuz test law251 daa habis..macam dah habis paper final law lah kalu nak di ibaratkan ...HEHE..
=>  petang td tyme kat padang,tyme training,,ak asew performance aku more better rather than lastday....ptang td aku pakai boot baru ak 2,ak assist 2goal untuk team ak....walaupun xscore tapi assist daa cukup bagos untuk diriku cuz aku masih injured lagi n aku lame cuti haritu...hampir 2minggu jugak aku xtendang bola atas sebab2 tertentu..HUhu~....
=>  weekend nie aku ke kl cuz nak jumpa kawan2 lame n adew tournament futsal kat UPM serdang...HEHE~ ..hope aku dapat perform cuz aku main untuk team member ak,manje nama di beri.....
=>  aku jugak xsabar menanti kelahiran anak sulong along (kakak ak)...hehe..ak xsabar nak jadi pak saudara nie..maklumlah,first tyme kotz...kih3...dahlaa lelaki..memang aku nk suruh die ikut jejak papa aku n aku laa...haha~......

No comments:

Post a Comment